АНКЕТА
ДЛЯ УЧНІВ «Я / МІЙ КЛАС»
(Визначення морально-психологічного клімату в класі)
І. Який, на твою думку, рівень сформованості класного
колективу?
дружний
більше
дружний, ніж недружний
більше недружний, ніж дружний
недружний
2. Чи є у тебе
друг у класі?
так
ні
3. Чи є хтось з
однокласників для тебе авторитетом?
так
ні
4. Чи є, на твій
погляд, лідери у класі?
а) у позитивних
справах
так
ні
б) в аморальних
справах
так
ні
5. Чи проводиш ти
свій вільний час з кимось з однокласників?
так
ні
6. Чи люблять
учні разом проводити час у школі і поза нею?
так
ні
7. Чи дружать
хлопці з дівчатами?
так
ні
8. Чи захищають
хлопці дівчат?
так
ні
9. Чи переживають
учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
так
ні
10. Чи вміють учні самі організовуватися
для виконання колективних справ? Чи вміють вони розподіляти між собою роботу
і раціонально її виконувати?
так
ні
11. Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати
один одного?
так
ні
12. Чи пішов би ти із своїми однокласниками
на виконання завдання, що пов'язане з ризиком?
пішов
би з усіма
пішов
би з окремими
не
пішов би ні з ким
13. Чи з усіма однокласниками у тебе
добрі стосунки?
так
ні
14. Чи є у класі такі, з ким у тебе
напружені стосунки?
так
ні
15. Чи є в класі такі, з ким у тебе
конфліктні стосунки?
так
ні
16. Чи були заходи, проведені класом,
які тобі запам'яталися надовго?
так
ні
17. Чи є у вашому класі позитивні
традиції?
так
ні
18. Чи є у вашому класі мікрогрупи?
На яких засадах вони складаються?
а) на позитивних
так
ні
б) на негативних
так
ні
19. Чи сприяє мікроклімат у класі
доброму настрою?
так
інколи
ні
20. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?
так
іноді
ні
21. Чи виконує актив у вашому класі
провідну роль?
так
ні
22. Чи допомагає тобі хтось з однокласників
(за своєю ініціативою або на твоє прохання) в освоєнні важкого матеріалу з того
чи іншого предмета?
так
ні
24. Що, на твою думку, заважає тобі
добре вчитися? (Потрібне підкреслити)
—
лінощі
—
немає інтересу до окремих предметів
—
низький рівень викладання окремих предметів
—
не вистачає часу на самостійну підготовку
—
намагання не виділяти ся серед інших
—
слабке здоров'я
— низький рівень дисципліни на уроках
24. Чи читають у класі про те, чим живе
школа, інші класні колективи?
так
частково
ні